Dostava

Dostava vrši se putem dostavne službe OVERSEAS EXPRESS d.o.o.

Opcije dostave / preuzimanja pošiljke

Dostava, odnosno preuzimanje pošiljke s naručenim proizvodima moguće je:
1. putem kurirskih službi / pošte
2. osobno u našoj trgovini

 

  1. Dostava putem kurirskih službi / pošte

Dostava putem kurirskih službi / pošte dostupna je za kupce iz cijelog svijeta, te se trenutno vrši prema slijedećim opcijama:
– standardna dostava
– preuzimanje u organizaciji samog kupca

Standardna dostava podrazumijeva slanje pošiljke na bilo koju adresu u Republici Hrvatskoj, u zemlje EU ili šire kurirskom službom ili poštom, našim ugovornim partnerima.
Padiss-Horvat d.o.o. zadržava pravo odabrati ugovornu kurirsku službu ili uslugu pošte temeljem vlastite prosudbe, u skladu s volumenom, masom i sadržajem pošiljke, s obzirom na krajnju destinaciju iste, odnosno iz bilo kojeg drugog opravdanog razloga kojeg je potrebno uzeti u obzir prilikom pojedinog slanja.

Dostava pošiljke kurirskim službama / poštom, našim ugovornim partnerima, vrši se prema njihovoj redovnoj satnici koja prvenstveno podrazumijeva cestovni transport, te gdje je primjenjivo željeznički ili morski, računajući uvijek od trenutka otpreme s našeg skladišta.
Za područje Republike Hrvatske to znači rok od 1-5 radna dana za paketne pošiljke, odnosno do 7 radna dana za paletizirane pošiljke.

Za zemlje EU spomenuti rokovi iznose od 2 do 10 radnih dana.
Za sve ostale zemlje rok dostave ovisi, osim o tranzitnom vremenu do pojedine destinacije, i o vremenu potrebnom za obavljanje carinskih formalnosti.

Preuzimanje u vlastitoj organizaciji omogućeno je svim kupcima bez obzira na destinaciju robe koji imaju ugovor s određenom kurirskom službom s kojom Padiss-Horvat d.o.o. ne surađuje, odnosno raspolažu povoljnijim cijenama prijevoza u odnosu na one koje Padiss-Horvat d.o.o. zaračunava.
U tom slučaju kupac je dužan sam organizirati prikup (naručiti preuzimanje pošiljke), ali isključivo nakon naše pismene potvrde da je roba spremna za isporuku.

Ukoliko dostavu pošiljke vrše druge kurirske službe izričito odabrane od strane kupca, podrazumijeva se da je isti upoznat sa svim uvjetima njihova poslovanja, te je dužan podmiriti svaki trošak koji proizlazi iz preuzimanja, dostave i isporuke pošiljke direktno kurirskoj službi.
Padiss-Horvat d.o.o. nije upoznat s cijenama, rokovima i uvjetima dostave kurirskih službi koje nisu naši ugovorni partneri i koje preuzimaju pošiljku po izričitom nalogu kupca, te se ograđuje od svake odgovornosti koja time može proizaći.

Posebno naglašavamo da u ovakvim slučajevima rizik oštećenja robe ili njene propasti prelazi na kupca već u trenutku predaje pošiljke kuriru.

Predaju robe kurirskim službama subotom, nedjeljom i blagdanima NE vršimo.

Pošiljke se kurirskim službama predaju na slijedećoj adresi:

Padiss-Horvat d.o.o.
A. Mihanovića 45a
40323 Prelog
Hrvatska

Kontakt broj telefona za potrebe kurirskih službi: 00385 / 40 / 645 – 738

Radno vrijeme preuzimanja pošiljki od strane kurirskih službi: ponedjeljak – petak 12:00-16:00 sati

Specifični oblici dostave putem kurirskih službi / pošte, kao što je dostava subotom, dostava na udaljena područja, područja s ograničenim pristupom i sl. posebno se ugovaraju prilikom svakog konkretnog slučaja, uz izričit i pravodoban zahtjev od strane kupca.

Ukoliko iz bilo kojeg razloga pošiljku nije moguće isporučiti na traženu adresu, već se ista vrati u naše skladište, Padiss-Horvat d.o.o. zadržava pravo teretiti kupca za troškove povrata i manipulacije čija visina ovisi o konkretnom slučaju.

Ukoliko dostavu pošiljke vrše kurirske službe / pošta, naši ugovorni partneri, rizik oštećenja robe ili njene propasti snosi Padiss-Horvat d.o.o. do trenutka predaje pošiljke kupcu ili trećoj osobi ovlaštenoj od strane kupca. U predmetnim slučajevima Padiss-Horvat d.o.o. će kao mjerodavan dokaz eventualne štete prihvatiti isključivo pismeni zapisnik kurirske službe / pošte, uz izjavu kupca popraćenu fotografijom oštećene pošiljke.

Padiss-Horvat d.o.o. ne odgovara za štetu uzrokovanu eventualnim kašnjenjem u isporuci kurirskih službi / pošte nastalim zbog elementarnih nepogoda, prometnih nezgoda i zastoja, nedostupnosti primatelja ili bilo kojeg drugog opravdanog razloga, uključujući carinske formalnosti i kontrole gdje je to primjenjivo.

 

  1. Osobno preuzimanje u našoj trgovini

Narudžbu robe dostupnu na skladištu Padiss-Horvat d.o.o. moguće je osobno preuzeti u našoj trgovini u Prelogu ili ovlastiti treću osobu za preuzimanje, ali isključivo nakon naše pismene potvrde da je roba spremna za isporuku.

Pošiljke se mogu osobno preuzeti na slijedećoj adresi:

Padiss-Horvat d.o.o.
A. Mihanovića 45a
40323 Prelog
Hrvatska

Kontakt broj telefona: 00385 / 98 / 395 – 125

Radno vrijeme za osobno preuzimanje pošiljki:

ponedjeljak – petak 08:00 – 16:00 sati

subota 08:00 – 12:00 sati

Ukoliko kupac ili treća osoba ovlaštena od strane kupca preuzima pošiljku osobno u skladištu Padiss-Horvat d.o.o., rizik oštećenja robe ili njene propasti prelazi na istog u trenutku preuzimanja pošiljke.

Cijena dostave

Cijena dostave za Hrvatsku, Sloveniju i Mađarsku je besplatna.

Cijena dostave za  Austriju, BIH, Crna Gora, Češka, Njemačka, Slovačka, Srbija se naplaćuju.

Cijena istih se kalkulira prilikom zaključenja narudžbe, te je vidljiva:

  • unutar e-košarice, neposredno prije plaćanja u sistemu naše internetske trgovine
  • na ponudi/predračunu upućenom kupcu kroz sistem naše internetske trgovine i/ili putem sredstava daljinske komunikacije, pri čemu se cijena prijevoznih
    troškova kod telefonskih narudžbi priopćava usmeno.

 

U slučaju vanstandardne paletizacije i voluminoznih pošiljki, te izvoznih pošiljki koje moraju proći carinske formalnosti, cijenu je potrebno provjeriti o čemu će sistem obavijestiti korisnika, zaračunava se dodatni troškovi.

Padiss-Horvat d.o.o. NE obračunava i NE naplaćuje prijevozne troškove, ukoliko dostavu pošiljke vrše druge kurirske službe izričito odabrane od strane kupca.

Besplatna dostava

Kupci s adresom dostave u Republici Hrvatskoj, Sloveniji i Mađarski ostvaruju pravo na besplatnu standardnu dostavu kurirskom službom / poštom.

Ukoliko kupac ostvaruje pravo na besplatnu dostavu, isporuka se vrši putem kurirskih službi, naših ugovornih partnera, prema njihovoj redovnoj satnici, isključivo radnim danom.
Ukoliko kupcu spomenuti modalitet isporuke iz bilo kojeg razloga ne odgovara, preuzimanje, dostavu i isporuku pošiljke dužan je sam organizirati o vlastitom trošku i riziku, uz prethodnu pravovremenu obavijest Padiss-Horvat d.o.o.

Troškovi carinskog postupka

Sve izvozne pošiljke s adresom dostave izvan granica Europske Unije podliježu carinskom postupku.
Ukoliko nije drukčije dogovoreno, za takve je pošiljke kupac dužan podmiriti trošak carinjenja, odnosno svaki trošak koji proizlazi iz carinskog postupka.

Isporuke unutar Europske Unije ne podliježu carinskom nadzoru, niti se na iste naplaćuju carinska davanja, međutim za njih vrijede zakonske odredbe o prekograničnom obračunu PDV-a.

 

 

Share This